Kereskedelem, Gyártás, Automatizálás

Kereskedelem, Gyártás, Automatizálás

Szállítás, felelősség, garancia

Szállítás:

  1. Szállítási mód kiválasztásánál választhat személyes átvételt az üzletünkben, vagy postai utánvételes kiszállítást. A postai költségek a Magyar Posta díjszabása alapján történik. Évente változik, az ár a súly és az érték függvényében alakul. A jelenleg alkalmazott tarifákat lsd. lejjebb.
  2. A rendszerben megadott ár, tájékoztató jellegű, mert a postaköltség függ a súlytól, és a rendelt termék összegétől is. A postaköltség pontos összegét e-mailben fogjuk Önnek megküldeni, tájékoztatásul lejjebb talál egy összeállítást a jelenlegi postaköltségekről.

* Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

Házhozszállítás, fizetési információk

  1. Lehetőség van a megrendelt áru előzetes egyeztetés után történő személyes átvételére is. Ebben az esetben természetesen sem szállítási, sem utánvételi díj nincs.
  2. A posta sikertelen kézbesítés esetén értesítőt hagy, és a terméket 5 napig tárolja, majd visszaküldi a feladóhoz. Az át nem vett csomagok szállítási költségét és visszaszállítási költségét a megrendelőre terheljük! Telefonon mindig előre egyeztetjük a vásárlóval a várható kiszállítási időpontot, ill. a postaköltséggel növelt számla értékét.

Utánvétel esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben. (2024.01.01-től érvényes díjszabás)

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelet sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját, valamint az eredeti postaköltséget a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Cégünk az eladott termékekre általában egy év garanciát vállal, kivételt képeznek ez alól a fogyó-kopó alkatrészek, melyekre értelemszerűen nincs garancia.
Az ettől eltérő szavatossági és garanciális idő az adott árucikken van feltüntetve, ill. a mellékelt garanciális okmányokon szerepel.
Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges.
A használat során bekövetkezett meghibásodásokra az árucikkhez mellékelt magyar nyelvű garanciajegyben leírtak az érvényesek.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.
Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.- ban és a 117/1991. (IX.10.)sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.